Experience

Tämä on Knowit Experience blogi.

Topic: web-analytiikka

Experience

5+1 vinkkiä, joilla jalkautat analytiikan arkipäivään

On selvää, että nykypäivänä datan hyödyntäminen asiakaskokemuksen johtamisessa on välttämätöntä. Yritykset tekevät massiivisia panostuksia teknologiaan ja palkkaavat alan huippuasiantuntijoita, kuten data-analyytikoita, datainsinöörejä ja data-arkkitehteja. Aidosti datavetoinen asiakaskokemuksen ohjaus on kuitenkin haasteellista, jos vastuu tiedon hyödyntämisestä lepää vain analytiikkatiimin harteilla. Data ja analytiikka pitäisikin tuoda koko organisaation saataville, jotta kokonaisvaltainen dataohjautuvuus olisi mahdollista. Saatavuuden lisäksi analytiikka pitäisi saada sisällytettyä jokapäiväisiin työtehtäviin. Näin dataohjautuvuus myös toteutuisi käytännössä.


Web-analytiikka

SharePoint -sivuston analytiikka - mahdoton tehtävä?

Nyt seuraa tunnustus: en ole koskaan pitänyt Microsoftin SharePointista sen järjettömän monimutkaisuuden ja lukuisten rajoitustensa vuoksi. Realismia on kuitenkin myöntää se, että edelleen aika monessa organisaatiossa on käytössä SharePoint -järjestelmään perustuvat joko ulkoiset tai sisäiset sivustot. Ulkoisissa sivustoissa SharePoint alkaa jo olla katoavaa perinnettä, mutta Intranet-käytössä se on edelleen vaihtoehto, sillä sen dokumentinhallintaominaisuudet ovat hyvät. Tarkastelen tässä ensisijaisesti Intranet-sivuston mittausta.


Sharepoint

Viisi vinkkiä onnistuneeseen intraan

Intranetin hankintaa valmisteleva törmää nopeasti valintoihin: Toteuttaako pilveen, paikallisesti vai hybridinä? SharePoint vai vaikkapa Google tai Episerver?


Abonner på vårt nyhetsbrev