Knowit Experience

Browse blogs by our service areas

Konversio-optimointi osa 5: Miksi video koukuttaa?

Videolla pystytään näppärästi kertomaan tarinoita, ja mikä tärkeintä, herättämään tunteita. Tunnereaktio on tarpeen huomion kiinnittämiseksi ja vangitsemiseksi.

0 responses Read More

Konversio-optimointi, osa 4: Miksi mainosbannerit häiritsevät?

Huomioi näkökenttämme rakenne näkymien suunnittelussa

Vaikka lukiessa fokusoimme katseemme tarkannäön alueelle eli keskelle näkökenttää, yleensä kiinnitämme huomiota myös näkökentän ääreisalueilla tapahtuviin asioihin.

0 responses Read More

Konversio-optimointi osa 3: Serif vai sans serif?

Fonttityylillä ilmaistaan tunnetta, vahvistetaan brändiä ja luodaan mielikuvia. Millaisia ovat konversion kannalta hyvät verkkofontit?

0 responses Read More

Konversio-optimointi, osa 2: Miten tekstin lukemista ja ymmärtämistä voi tukea?

Verkkopalveluiden ja verkkokirjoitusten sisällön laatimista helpottaa ymmärrys siitä, miten oikeastaan luemme. Mitä sisällön laatijan kannattaisi huomioida?

0 responses Read More

Konversio-optimointi osa 1: ISOT vai pienet kirjaimet?

ISOJA KIRJAIMIA ei teoriassa ole vaikeampi lukea kuin pieniä. Lukiessamme itse asiassa tunnistamme ja ennakoimme kirjaimia. Kirjainten tunnistamista seuraa sanojen hahmottaminen.

0 responses Read More