Experience

Tämä on Knowit Experience blogi.

Topic: knowit-on-tomorrow

Knowit on Tomorrow

Inbound-markkinointi lisää liidejä ja sitouttaa asiakkaita


Ylitarjonta ja häly digitaalisissa ympäristöissä ovat saaneet meidät tarkemmaksi siitä mihin kulutamme aikaamme. Inbound-markkinointia käyttämällä voi saavuttaa yrityksestäsi kiinnostuneita kohderyhmiä relevantin sisällön avulla käyttämällä kosketuspintana esimerkiksi blogeja, hakukoneita ja sosiaalista mediaa.


Knowit on Tomorrow

Innovointi ja digitaalinen transformaatio käyvät käsi kädessä

Innovointi johtaa muutokseen ja muutos usein epävarmuuteen ja vastustukseen. Innovointi tarkoittaa myös sitä että joudut haastamaan itsesi ja olemassa olevan liiketoimintamallisi. Siksi kynttilänvalajat eivät keksineet hehkulamppua eikä posti sähköpostia. Innovaatio, disruptio ja muutos liittyvät olennaisesti yhteen ja on tärkeää hahmottaa ne kaikki.

"Innovointi on tapa tehdä asioita uudella tavalla. Ideoista ei ole pulaa, mutta niiden siirtäminen käytäntöön onkin haasteellisempaa", sanoo Kenneth Gvein, Norjan Knowit Experiencen johtaja. "Ennen oli mahdollista rakentaa kestäviä kilpailuetuja, mutta digitalisaatio ja globalisaatio ovat muuttaneet kaiken. On pakko mukautua jatkuvasti muuttuviin kilpailuetuihin. Muutos on hyvin nopeaa, jolloin innovaatiokyvystä tulee uusi kilpailuetu. Suunnitelmia ei enää tehdä neljäksi vuodeksi kerrallaan, vaan valitaan suunta ja validoidaan jatkuvasti sen toimivuutta datan avulla. Omissa kokeiluissamme on yksi sääntö: tee jotain. Hetken kuluttua voimme kysyä kannattaako jatkaa ja soveltaa muuallakin vai lopettaa. Tämä on toiminut meillä hyvin."


Abonner på vårt nyhetsbrev